Klacht: Primark weigert hulp aan gehandicapte vrouw

op 20 januari 2014 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Afgelopen zondag ben ik met mijn gehandicapte vrouw naar de Primark geweest. Wat een leuke zondag uit zou worden werd al gauw een drama.

Mijn vrouw heeft slechte beheersing van de motorfunctie in haar armen en schouders. Wat dus betekend dat ze zich zeer slecht kan aan- en uitkleden. (Het lukt wel, maar ongeveer net zo goed als een kind van 3).

Tas vol met kleren en naar de paskamer toe. Toen ik werd teruggevloten door de medewerker bij de paskamers liep ik terug. Toen ik hem vriendelijk uitlegde dat mijn vrouw hulp nodig heeft met het aan- en uitkleden en het zelf niet kan, bleef hij resoluut.

Toen ik hem de vraag stelde: wat doen we ermee? Moet ik haar helpen? Help jij haar met aan- en uitkleden, of moet ik de hele zak maar laten liggen? Het lukt haar namelijk niet zelf!

Deze paskamer is naast de klachtendesk. Toen we daar heenliepen en het verhaal nogmaals deden, konden ze voor deze ene keer wel een uitzondering maken. Maar waren we wel duidelijk geweest tegen de medewerker?

Ik denk dat mijn vrouw daar anders voor ± 150 euro aan kleren had gekocht, nu zijn me met een tas van 14 euro weggegaan, want deze hoef je immers niet te passen….

Primark bedankt maar weer!

Wat moet ik er nog mee? Wij zijn in ieder geval goed beledigd.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Primark in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primark

Heeft op 06 februari 2014 om 19:45 geantwoord

Klant heeft per email reactie ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door meijer1978