Klacht: Prima spullen, waardeloos bedrijf.

op 14 mei 2020 over City-Bikes.nl in de categorie Internetshops - Fietsen

Ik weet zeker dat als je hier iets bestelt en geen enkele problemen hebt met je bestelling, je een prima ervaring hebt. Zodra je enig contact met hun incompetente klantenservice moet hebben, kan je er op rekenen dat je niet meer tevreden zal worden.

Prachtige fiets gekocht, snel geleverd – en daar begint het al. Het betrof namelijk een verjaardagscadeau. Speciaal gebeld om ervoor te zorgen dat het niet te vroeg geleverd zou worden. Een fiets verberg je namelijk niet makkelijk voor de jarige. Zet maar in de opmerking en dan komt het goed. Niet dus. De verjaardag was maandag. Op vrijdag krijg ik een bericht van DHL dat het pakket onderweg is. Gelukkig nog met DHL de datum kunnen verzetten. Hier achteraf dit debakel van een bedrijf over gemaild. De reactie: Goedemiddag, Ik zie dat uw bestelling is afgeleverd. Dat heb ik gemerkt, mafklapper. Maar niet dankzij jullie.

Verder zat er geen enkele vorm van instructie of handleiding bij over hoe je alles goed in elkaar moet zetten. Dat is nogal belangrijk met een product waar je op gaat rijden. Gebeld en vervolgens krijg je geen excuus, maar een mailtje met een dozijn YouTube-linkjes waarin je zelf maar in moet uitzoeken wat relevant voor je is. Ook zat er geen gereedschap bij. Dat had ik volgens hun excuus voor een klantenservice moeten weten, maar toen ik aangaf dat dit nergens in het bestelproces langskomt gaven ze me gelijk. Werd er vervolgens iets mee gedaan? Natuurlijk niet. Het is immers geen goede klantenservice. Het gereedschap kon ik zelf nog even gaan regelen.

Ondertussen, na anderhalve week, is de fiets nog steeds niet de weg op geweest. Een schroef bij het stuur zit namelijk muurvast. Ook hierover heb ik ze gebeld. Stuur maar een filmpje, dan kijkt een monteur ernaar. Wanneer heb ik een reactie? Eén werkdag. Dat had ik toen natuurlijk al niet moeten geloven. Ik ben in ieder geval erg benieuwd wat deze monteur mij gaat vertellen aan de hand van een filmpje. Ik heb immers alles ook telefonisch kunnen omschrijven. Ik weet zeker dat áls ze reageren dat ook iets had kunnen zijn wat de medewerker aan de telefoon kon bedenken.

Conclusie: deze mensen verdienen het niet om een webshop te runnen. Blijkbaar betaal je uiteindelijk voor goedkope producten met een heleboel ergernis. Bespaar jezelf dat.

Dat heb ik al opgegeven.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over City-Bikes.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over City-Bikes.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robertlagestee