Klacht: Prijzige factuur en lift werkt nog niet, en lange wachttijd voor herstel. Service na verkoop is echt slecht

op 16 augustus 2017 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

Mijn ouders hebben in 2011 een traplift geïnstalleerd voor mijn broer die syndroom van down had. Daar hij 6 jaar geleden stierf is de lift nooit meer gebruikt geweest. Nu, 6 jaar later is mijn papa ernstig ziek en willen ze de lift terug gebruiken. Het heeft 4 dagen geduurd voor ik een afspraak kreeg om thuis de lift te komen activeren. Vandaag kwam uiteindelijk de technicus, zegt dat er een stuk kapot is, hij heeft dat natuurlijk niet bij. Het stuk moet besteld worden en het zal 14 dagen duren voor het in de firma is. Kostprijs van een half uur werk en een lift die niet werkt : 197€!!!!! Mijn papa heeft een heel zware operatie gehad en kan nu wel de lift gebruiken. Ik denk dat iedereen die zo’n lift heeft, niet zo lang kan wachten. Misschien kan ik beroep doen op een werkwillige om mijn vader elke avond naar boven te dragen.
Een ontgoochelde klant,
Bea Nachtergaele

Als de lift binnen de week dat hij kapot is terug hersteld is.
Kan een lift kapot gaan terwijl hij niet gebruikt wordt????

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PractiComfort

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PractiComfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bea Nachtergaele