Klacht: Ongevraagd lidmaatschap na aanbieding gratis puzzelboekje

Angline_68 op 12 april 2023 over Prijzenblad in de categorie Algemeen, Hobby winkels, Internet Games

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs ontving ik van prijzenblad.nl een aanbieding voor een gratis puzzelboekje zonder enige verplichtingen. Ik heb hierop gereageerd en het puzzelboekje ontvangen. Echter, tot mijn grote verbazing werd ik later telefonisch benaderd waar gesuggereerd werd dat ik lid zou zijn geworden van prijzenblad.nl en dat ik in de toekomst regelmatig puzzelboekjes zou ontvangen.

Dit verbaasde mij zeer, omdat ik nooit om een lidmaatschap heb gevraagd en hier ook niet van op de hoogte ben gesteld. Ik heb alleen gebruik gemaakt van de aanbieding voor het gratis puzzelboekje, zonder enige verplichtingen.

Ik wil dan ook benadrukken dat ik geen enkele intentie heb om lid te worden van prijzenblad.nl en dat ik niet geïnteresseerd ben in verdere puzzelboekjes of andere aanbiedingen. Ik ben dan ook zeer teleurgesteld dat er zonder mijn toestemming een lidmaatschap is aangegaan.

Ik verzoek u dan ook vriendelijk om dit lidmaatschap onmiddellijk te beëindigen en ervoor te zorgen dat ik geen verdere correspondentie of puzzelboekjes ontvang. Tevens verzoek ik u om mijn persoonlijke gegevens te verwijderen uit uw database en mij niet langer te benaderen met aanbiedingen of promoties.

Ik hoop dat u deze kwestie snel en naar tevredenheid kunt oplossen.

Persoonlijke gegevens te verwijderen uit uw database en mij niet langer te benaderen met aanbiedingen of promoties.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijzenblad over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Angline_68