Klacht: Prijzen zeer onduidelijk

op 29 mei 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

We hadden eerst bij de Kruidvat een voordeel pannenset van tefal gezien, echter was deze uitverkocht dus dachten we gaan bij de Blokker kijken wat ze daar hebben. We zagen dat de tefal pannen 30% korting was. Dus wij hebben 1. Pan uitgezocht, nu zijn de medewerkers bij Blokker Hoogvliet erg traag en heb ik niet zo veel geduld dus was alvast weg gegaan. Toen mijn vriend met de pan aankwam was er geen korting verrekend en was de pan nog 1 euro duurder dan wat er stond. Ik ben terug gegaan en dit gemeld. Werd er dood leuk gezegd dat je er een oude pan voor moest inleveren. Ik ben nog een keer terug gegaan naar het pad, maar hier was niks te lezen over pannen inleveren. Vind sinds de nieuwe winkels er zijn alles erg onduidelijk en veel of lui niet goed voorgelicht personeel. Voor mij geen Blokker meer!! Had de klacht liever bij Blokker zelf ingediend Maarja daar doet de klanten service het niet. Beetje jammer ook

Ik zou zorgen dat alles een beetje op orde komt, want wij hoeven niks meer van Blokker

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 20 juni 2016 om 13:29 geantwoord

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel vervelend dat de Tefal actie niet duidelijk aangegeven heeft gestaan in de Blokker winkel te Hoogvliet. Dit had wel gemoeten. Mijn collega heeft u om de klacht op te kunnen lossen gebeld op 30 mei. Omdat zij u niet aan de lijn heeft gekregen is de voicemail ingesproken. Tot op heden hebben wij hier nog geen reactie op mogen ontvangen.
Graag stuur ik u kosteloos een Tefal koekenpan. Hiervoor hoor ik graag van u naar welke Tefal koekenpan uw voorkeur gaat. U kunt deze middels de volgende link vinden: http://bit.ly/28IO3J9.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door SaskiaSsss