Klacht: Prijzen over baterijen en bruistabletten om hoor toestel te reinigen

op 18 mei 2017 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

Belachelijke prijzen die ongeveer 500% over de kop gaan ten opzichten van een bv Kruidvat , erg commercieel in nadeel van een handicap , ik ben aan het overwegen om het hoortoestel NIET TE ACSEPTEREN tegen deze belachelijk prijzen voor baterijen of de zogenaamde bruistabletten om het hoortoestel schoon te maken .

Normale prijzen aanhouden die in de winkel zoals Kruidvat ook worden gehanteerd

Bericht van Beter horen

3 maanden geleden - Geachte heer Wijlaars, Onze excuses dat wij niet eerder gereageerd hebben maar het was ons niet bekend dat u een klacht had geplaatst. Uw melding wordt in behandeling genomen en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Beter Horen Klantenservice

Bericht van Beter horen

2 maanden geleden - Geachte heer Wijlaars, Bedankt voor uw reactie omtrent de prijsverschillen van batterijen tussen diverse organisaties. U heeft inmiddels ook een persoonlijk gesprek gehad met één van onze medewerkers, omdat wij uw reactie serieus nemen. Graag willen wij vanuit onze organisatie nog een korte toelichting geven op hoe dit prijsverschil kan ontstaan. De kwaliteit van batterijen bepaalt de basis voor de verkoopprijs bij iedere organisatie. Beter Horen kiest voor batterijen met hoge prestaties waarbij wij continue in contact staan met de leverancier om die prestaties te verbeteren. De ontwikkelingen in de hoortoesteltechniek vraagt meer vermogen van een batterij, wat wij in kunnen vullen met onze nieuwe generatie kwikvrije batterijen. Daarnaast verleent Beter Horen garantie op batterijen. Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Beter Horen Klantenservice

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter horen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter horen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter horen

Heeft op 04 juli 2017 om 11:39 geantwoord

Geachte heer Wijlaars,

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Beter Horen Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door adwijlaars