Klacht: prijswijziging

op 25 september 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij hebben 19 september geboekt en 24 september was de prijs al aangepast. Gebeld en gemaild met verzoek om prijs aan te passen. Wij hebben nog niks betaald, dus lijkt mij heel makkelijk.
Geven ze aan dat het normaal wel kan, maar omdat deze al ingeboekt is niet meer….
Als je normaal iets koop en binnen 2 weken is de prijs aangepast, krijg je toch ook het verschil terug. Zou het nu helemaal kosteloos willen annuleren, als dit de service van roompot is

als ze met een passende oplossing komen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Roompot

1 maand geleden - Hierbij willen wij aangeven dat de medewerkers van onze Gastenservice op 26 september jl. een schriftelijke reactie naar mevrouw van Belle hebben verstuurd. Onze medewerkers hebben in deze reactie aan mevrouw uitgelegd dat op het moment van boeken haar de voordeligste prijs is aangeboden. Tevens hebben onze medewerkers aangegeven dat het niet mogelijk is de prijs aan te passen. Wij verwijzen mevrouw dan ook naar de schriftelijke welke zij reeds ontvangen heeft. Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit Roompot Vakanties

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 27 september 2017 om 11:11 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door hannibi@live.nl