Klacht: Prijsverschil

op 13 september 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ten eerste ben ik een vaste klant van Samsung (mijn tv, wasmachine, koelkast, mobiele telefoon,… zijn allemaal van Samsung)
Maar ik heb twee weken geleden een Galaxy A8 2018 besteld via webshop twv €329 ( ordernummer: NL180907-17187924) en op afgelopen zaterdag heb ik hem ontvangen.
Tot mijn grote verbazing heb ik hem bij Mediamarkt gezien van €303 bijna €30 verschil !!! Ik vond het helemaal niet eerlijk en was niet tevreden. Toen heb ik customerservice en webshop gemaild maar tot nu toe geen reactie ontvangen. Daarna heb ik kalantenservice gebeld maar hoorde dat het mijn probleem was en dat is wat het is. Ik vond het belachelijk en onbeleefd.
JAMMER voor al die jaren dat ik een klant van Samsung was

Gewenste Oplossing:

Samsung moet zijn excuus aanbieden en het verschil terug betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rezam