Klacht: Prijsverhoging en verlaging binnen 24 uur!

op 03 juni 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Reservering: 86447060
2 juni 2016 heb ik een 15daagse vakantie voor 2p. geboekt naar Marmaris. Op 1 juni 2016 staat er op de site dat deze reis 601 euro per persoon kost. Op 2 juni was deze prijs omhoog gegaan naar 719 euro per persoon. Ik baalde verschikkelijk maar besloot maar te boeken aangezien het last minute is. Tot mijn verbazing is op 3 juni (nog geen 24 uur na mijn boeking) de prijs weer gezakt naar 601 euro per persoon. Ik boek mijn vakantie altijd via neckermann maar dit vind ik echt schandalig en vreselijk klant onvriendelijk. Jullie laten mij gewoon ruim 200 euro meer betalen!!

Als ik het prijsverschil voor 2 personen tussen 601 per persoon en 719 euro per persoon van neckermann teruggestort krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 04 juni 2016 om 01:28 geantwoord

Bericht van Neckermann Reizen

7 maanden geleden - Mevrouw is geinformeerd over de werking van flexprijzen. Neckermann Reizen hanteert flexibele dagprijzen, o.a. afhankelijk van vraag en aanbod, de tarieven van de airlines en hotelprijzen. Hierdoor kan het zijn dat de geboekte reis op een later moment goedkoper/duurder is. De reissom is geaccepteerd, er is een reisovereenkomst tot stand gekomen. Restitutie is in geen geval mogelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Brigitte Paats