Klacht: Prijsopgave wordt niet nagekomen

op 18 oktober 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn gsm samsung s5 heeft na aankoop van een abonnement bij Proximus een software storing gekregen. De eerste keer breng ik het toestel binnen en wordt het vertuurd naar Dynafix, binnen de week krijg ik mijn toestel terug met de melding het is gemaakt. Toestel werkt terug naar behoren maar 3 maanden later krijg ik dezelfde problemen + het scherm blijft zwart. Ik ga terug naar de Proximus verdeler met de melding dat ik dezelfe foutmelding krijg maar mijn scherm nu ook zwart blijft. GSM is niet gevallen niet, de verkoper maakt hier ook melding van. GSM wordt weer opgestuurd naar Dynafix, plots krijg ik na 2 weken bericht dat mijn GSM niet gerepareerd wordt binnen garantie aangezien er ene barst onder het scherm zit… Zeer vreemd aangezien er GSM niet gevallen is. De reden is drukschade… Nu ontvang ik een prijsopgave dat mijn GSM niet meer gemaakt gaat worden maar ik tegen gereduceerde prijs €292.56 een Galaxy S6 kan aankopen. Ik kies tegen wil en dank voor de nieuwe gsm. 2 weken later na nog altijd niets vernomen te hebben van Dynafix ga ik terug naar het proximus verdeelpunt, blijkt dat mijn nieuwe GSM al binnengekomen is maar dat hij nu plots € 389 kost. Schriftelijk heb ik van Dynafix ontvangen dat hij echter €292.56 inclusief 0% btw kost. De mensen van het verdeelpunt wijzen me op de klachten met DYnafix en dat hij een zeer moeilijk te bereiken maatschappij is en dat ik zelf maar contact moet opnemen met hen wat tot op heden nog altijd niet gelukt is….

Graag wil ik de nieuwe gsm tegen de eerst afgesproken prijs ontvangen namelijk €292.56

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Kunt u de e-mail waarin schriftelijk is bevestigd betreft het bedrag € 292,56 naar ons toesturen? Het e-mail adres is: wecare@dynafix.com Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Zojuist is er een terugkoppeling gegeven. Op de prijsopgave staat de BTW er niet bij, deze komt bovenop de prijs, vandaar dat het bedrag hoger uitvalt. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 01 november 2016 om 13:41 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Nic1986