Klacht: Prijsopgave van 400

op 05 juli 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Hallo mijn s6 edge heb ik opgestuurd naar dynafix om het te laten maken omdatde hoofdcamera het niet doet, daarna kreeg ik een prijsopgave van 400 euro omdat er een hele klein barstje linksboven op het beeldscherm Zit. Ik wou alleen dat ze het camera zouden maken. Maar hun zeggen dat het valschade is en dat het niet onder het garantie valt. Terwijl het camera het niet doet na een update nou moet ik ook nog 59 euto betalen om het weer te bezorgen.
Ze lichten je gewoon op terwijl je erbij staat!

Dat Ze het camera weer repareren'
Zo niet? Wil ik het bedrag van 59 euro niet betalen!!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

3 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht gok38

3 maanden geleden - 14777374 is het irma code

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 10 juli 2017 om 13:30 geantwoord

Geachte klant,

Bedankt voor uw reactie.

We hebben de gegevens erbij gepakt en zien dat het toestel een gebroken display heeft. Daar wij een officieel reparatiebedrijf zijn dienen wij een toestellen volledig te repareren. Een mogelijkheid tot een deelreparatie hebben wij niet. De prijsopgave voor reparatie is dan ook opgemaakt conform de voorwaarden van de fabrikant en zal ook gehandhaafd blijven. Wanneer u het niet eens bent met onze bevindingen kunnen wij u alleen adviseren om contact op te nemen met de fabrikant daar zij de garantieverlener zijn.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door gok38