Klacht: Prijsopgave reparatie

op 13 juli 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb eind mei mijn telefoon laten repareren. Deze was compleet kapot, doordat er een auto overheen gereden was. Toen ik de Telefoon terug kreeg, zag ik na een dag of twee, dat het opladen niet goed werkt, de ene keer wel de andere keer niet. ook viel mij op dat het laad lampje, tevens berichten lampje niet meer werkt.

Nu krijg ik een prijsopgave terwijl de telefoon na een vrijwel complete vernieuwing terug gekomen is. Volgens uw telefonist die overigens alleen hetzelfde verhaal kon blijven herhalen (dit werkt echt heel goed als de klant pissed off is) Jullie hebben de telefoon helemaal getest, dus alles zou goed zijn. Vreemd dat bij een algehele test er toch een belangrijk onderdeel niet werkt, (het lampje, essentieel onderdeel van een Note) dus ik heb mijn twijfels bij de kwaliteitscontrole. En vindt dus als er menselijke fout gemaakt is, waarbij het lampje over het hoofd gezien is, en zou er in mijn ogen ook bij het oplaadpunt dezelfde maandagochtend fout gemaakt kunnen zijn. En dat de klacht de vorige keer niet was dat het oplaad gedeelte kapot was, dat kan kloppen, want de telefoon was overreden door een auto, en deed het helemaal niet, dus ook het oplaadmechanisme niet. (want als je er stroom op zette, dan begon die te roken) Hiernaaast is het zo, dat u een vergelijkbaar model aanbied, alleen is het scherm de helft zo klein, dus voor mijn gebruik, compleet waardeloos.

Als de reparatie onder garantie want zit ruim binnen de 90 dagen, gerepareerd wordt.

Heb inmiddels de klacht ook doorgespeeld aan Vodafone.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 jaar geleden - Geachte klant, Wij hebben uw toestel geïnspecteerd en zijn tot de conclusie gekomen dat de PBS Sub ( Een klein moederbordje in het toestel ) defect is. Dit onderdeel is de voorgaande maal niet vervangen en daar de repeat-garantie alleen geld op de uitgevoerde werkzaamheden is hierbij dan ook geen sprake van repeatgarantie. Daarnaast is het toestel ongeveer een maand in uw bezit geweest. Wanneer u aangaf dat het probleem zich 2 dagen na ontvangst ontstaan is hadden wij toen bericht moeten ontvangen hierover, daar dit niet gebeurt is kunnen wij helaas niets anders bieden dan de opgestelde prijsopgave. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 04 augustus 2016 om 08:33 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door nbouma