Klacht: Prijsindicatie afgeven voor vervanging scherm is niet mogelijk

op 20 september 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom is het voor een bedrijf als Dynafix niet mogelijk om een prijsindicatie te geven voor het vervangen van een scherm van een Huaweij G8? Dit is benodigd voor de verzekering. Zijn wij de eerste klant met een beschadigd scherm? Of wil men graag onderzoekskosten berekenen? Waarom geen transparantie?
Het is onbegrijpelijk dat dit bedrijf wordt aanbevolen door merken als Huaweij, Sony, etc.

Gewenste Oplossing:

Als ik een prijsindicatie ontvangen heb. Hoe simpel kan het zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 21 september 2016 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wanneer u hiervoor een prijs zou willen kan ik u doorverwijzen naar http://done.repair , dit is onze servicepartner en u kan hierbij beginnen met aanmelden. Voor u ergens mee akkoord gaat of ergens aan vast zit weet u de kosten van de reparatie.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Jol67