Klacht: Prijscorrectie

op 26 december 2017 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een jas gekocht er stond 10 euro op want het was afgeprijsd later Kwam ik is er achter dat ze de orginele prijs van 25 euro Haden afgerekend.Toen is terug ging om het teveel betaald bedrag terug te halen weigerden ze dat met de excuses dat ze een fout hadden gemaakt en dat die jassen niet Zijn afgeprijsd,Ik vond de mederwerker ook erg onbeschofd en respectloos.Dezelfde jassen voor jongere leeftijden waren gewoon afgeprijsd.De maat die ik had gekocht was 9/10jaar.ik besloot om de jas niet te nemen kreeg ik mijn geld
Terug daarna liep ik de winkel in en er hingen nog steeds jassen van 8/9 die wel afgeprijsd waren wat is het verschil.?ik heb er foto van genomen.De datum van de dag is dinsdag 25 December

Als ik de jas had gekregen voor de prijs wat er stond en ze wat vriendelijker waren zelfs de manager wou mij niet te woord staan Store manager Stuart want daar had meneer geen tijd voor volgens werknemer Chantal!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tlouho