Klacht: Prijsafspraak

op 19 mei 2016 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Wij hebben in uw winkel in Zaandam, P. Ghijsenlaan 21, laminaat gekocht. Een prijs was gemaakt, zijnde 2284.59 euro. Dit was, zo werdt verteld inclusief het leggen. Wij hebben 500 euro aanbetaald. Op weg naar de uitgang vraagt mijn vrouw nog “is dit inclusief leggen?” waarop ik zeg “Ja, alles inclusief, ook het leggen”. Mijn vrouw was echter niet helemaal overtuigd en zei dit ook. “Oke” zei ik “dan gaan wij terug voor alle zekerheid” Zo hebben wij dit ook gedaan, met de bon in de hand. Ik spreek de dame in questie aan en vraag, wijzend op het bovenstaand bedrag “is dit iclusief alles? Inclusief het leggen?” Ja, liet de verkoopster ons weten, dit is inclusief leggen”. Nu hebben wij de stoffeerders betaald en willen dit bedrag, zijnde 772,90 euro, aftrekken van het resterend bedrag, zijnde 1533,58 euro (totaalbedrag kwam 251,01 euro goedkoper uit). Voor ons blijft dus over 1533,58 euro minus 772,91 euro is 780,59 euro. Carperright is het hier niet mee eens en zegt dat de stoffeerkosten niét op de bon staan en eist dus 1533,58 euro. Wij gaan hier niet mee accoord. Dit was niet de afspraak.

Wij willen het resterende overeengekomen bedrag van 780,59 euro betalen zoals was afgesproken

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 23 mei 2016 om 09:42 geantwoord

Carpetright heeft naar aanleiding van dit bericht telefonisch contact opgenomen met de heer Bouland om de klacht te bespreken. Inmiddels is het voor de heer Bouland allemaal duidelijk en is de lucht weer geklaard. Wij wensen de heer Bouland alsnog heel veel plezier van zijn nieuwe vloer toe!

Carpetright
After Sales