Klacht: prijsaanpassing

op 01 december 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al meerdere keren eenzelfde product gekocht bij de Jumbo wat elders goedkoper is. Deze melding heb ik zeker al 8 keer doorgegeven met daarbij een kassabonnetje waar het elders goedkoper is. Iedere keer wordt mij verteld dat de prijs aangepast wordt. Dit is van al die keren 1 maal gebeurd, maar na 2 weken was het product al weer in prijs verhoogd! Krijg wel iedere keer het product gratis, maar mijn vertrouwen in jullie slogan “wij passen de prijs direct aan” is er natuurlijk niet meer.

Dus doe hier wat mij, mijn vertrouwen in de slogans van de jumbo is weg!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de prijs direct aangepast wordt en blijft!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daandels