Klacht: prijs verhoging abonnement

op 13 juli 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

beste,

enkele maanden geleden heb ik gebeld met de NS. Dit nav het aflopen van mijn jaar abonnement. De optie was het abbo te verlengen tegen een korting. Dit zou boven op de korting komen die ik al een jaar betaalde. Voor mijn toen huidige contract betaalde ik maandelijks 22 euro.
Vanaf juli zou dit contract verlengd worden met opnieuw een korting. Het bedrag zou op 19 euro uitkomen, hier heb ik akkoord voor gegeven.
Echter zie ik nu een afrekening van 27 euro voor dit zelfde abonnement! Dit is nooit de afspraak en de bedoeling geweeest.
Na een belletje met de klantenservice, werd mij verteld dat ik via de mail contact moet zoeken.
Graag ontvang ik meer duidelijkheid rondom deze sitiuatie en graag betaal ik het afgesproken bedrag voor het abbo.
Met het huidige bedrag van 27euro ben ik nooit akkoord gegaan. Dit kan ook niet uit gezien mijn reisgedrag.

Ik hoop van u te horen zodat we dit snel kunnen oplossen!

wanneer ik het afgesproken bedrag van 19 euro betaal voor dit abonnement! En in het minst gunstige geval, tenminste het oude bedrag van 22 euro per maand behouden...

Alle klachten die gemeld zijn door ewester