Klacht: Prijs van verblijf

op 09 juli 2021 over Hotelspecials in de categorie Horeca

Voor de prijs die wij betaalden voor ons verblijf van 3dagen in Hotel Royal Astrid in Oostende hebben wij een vergelijk gemaakt
Er waren aanbiedingen voor dezelfde prijs maar dan wel met een betere kamer en wellness inbegrepen
We hadden misschien beter vergeleken vooraf Dit gaan we volgende keer zeker doen en zullen wij hotel specials ook niet aanraden in onze kennissen kring

Wij zijn van plan regelmatig meerdaagse trapjes te doen met overnachting
Daarom zou ik zeggen Bezorg ons een goed voorstel

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hotelspecials over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelspecials in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelspecials een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotelspecials

Heeft op 14 juli 2021 om 15:50 geantwoord

Beste Jan Kapitein,

Bedankt voor je bericht. Jij boekte op 14 juni. Het verblijf was drie weken later. Prijzen worden door het hotel constant aangepast aan de hand van vraag- en aanbod. Ook de prijzen op onze website worden door hen bijgehouden en aangepast. Is er veel vraag, dan gaan prijzen omhoog. Is er nog veel beschikbaarheid, dan zullen zij eerder gaan stunten. Wij garanderen dat je op het moment van boeken de beste prijs van dat moment betaalt tegen de beste voorwaarden. Maar het staat je natuurlijk vrij om bij een toekomstige boeking dat zelf uit te testen door meerdere websites naast elkaar te plaatsen.

Wij danken je in ieder geval voor het delen van je ervaring.

Wensende je een goede gezondheid en mooie dag toe.
HotelSpecials

Alle klachten die gemeld zijn door Kapitein jan