Klacht: prijs van buskaartjes te koop op de lijnen 304, 314, 324 189

op 24 september 2017 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Het valt mij op dat de prijzen van kaarten welke te koop zijn in bij de chauffeur verschillen per chauffeur. De ene keer kost mij een kaartje van Marum naar Groningen € 5,00,- en een volgende keer € 8,00,-. Dan is er nog de rit van Groningen naar Drachten waar ze ook twee verschillende prijzen hanteren. Bij de ene chauffeur reken je € 8,00,- af en bij de ander weer € 9,00,,- . Dan heb ik het nog niet gehad over een dagkaartje, welke je in de ene bus koop, maar vervolgens op de terugreis niet mee kunt reizen. Er wordt dan gezegd dat deze alleen in de 304 te gebruiken is omdat deze daar gekocht zou zijn. En als het al niet vermoeiend was, brak vanmorgen toch echt mijn klomp. Twee kaartjes van marum naar Groningen was nu niet 5 of 8 euro maar vanmorgen ( zondag ) was het 7,50,- de man …Een gesprek met een chauffeur is niet mogelijk omdat een ieder denkt de afspraken goed in het snotje te hebben. Ergens begrijpelijk maar kom op zeg. Ik zou graag zien dat er wat meer op een lijn gezeten wordt.

Wanneer u als vervoersbedrijf, dezelfde prijzen gaat hanteren en het personeel dit allemaal het zelfde uitvoerd !!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diana Kailola