Klacht: Prijs bij Kassa anders dan in de schappen

op 29 november 2016 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Was op zoek naar cadeautje voor mijn neefje. Kwam uit bij een lightsaber van 15,- die in een rek hing. Veel kinderen hadden dat ding al in de handen gehad want de verpakking was al wat verweerd maargoed het is maar de verpakking. Plastic zwaard voor 15,- ietwat duur maarja, de marketing heeft het maar goed gedaan met starwars, dus het zij zo.
Kwam uit bij de kassa en moest daar 23,- betalen. Vreemd.. Nouja betaald maar loop nog even naar het schap. en daar liggen ze voor 15,- Ik de manager erbij gehaald (want de beste cassiere scant ook alleen maar) en aangegeven dat het product in de schappen ligt voor 15,-
Hij loopt met me mee en geeft aan dat het product in het verkeerde schap ligt want deze lightsaber is speciaal (een kruiszwaard in tegenstelling tot een normaal zwaard). Als het bijvoorbeeld verkeerd is terug gelegd kan ik me er iets bij voorstellen dus ik vroeg waar hij dan wel moest liggen. Kennelijk geergerd geeft hij aan dat het in een ander schap moet liggen maar kan niet zeggen waar dan dan de goede prijs moet staan.. Maar nergens in de hele winkel is dat schap dus het is niet een klant geweest die dit verkeerd heeft neergelegd maar op zijn minst de medewerkers die het product niet hebben aangepast met de nieuwe sinterklaas prijs oid?
Vrij geergerd geeft de man aan dat ik deze voor 23 euro of de normale voor 15 kan omruilen.
Ik heb mijn geld terug gevraagd want zo doen we toch geen zaken? Zelfs nog wat aan de hoge kant voor een stuk plastic maar na wat research is dit wat men ervoor betaald :p. Maar als het met een verkeerd prijskaartje wordt verkocht, terwijl het nergens anders met het zogenaamde goede kaartje wordt verkocht klopt er toch ergens iets niet?

Wanneer het voor de prijs mee ging als dat er geadverteerd is

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robin doeze