Klacht: Prijs artikel verschilt met de prijs op de bon

op 19 september 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik heb net contact opgenomen met de klantenservice, dan is het al heel vervelend geen Nederlands iemand aan de telefoon te krijgen. Vervolgens heb ik een stapel kleding bij jullie gekocht maar op een broek staat de prijs van 15,95 vermeld en op de bon 17,95. Er werd gezegd dat er niets meer aan te doen is want dat ik gelijk bij de kassa moeten melden. Als ik alleen de broek had was dit inderdaad opgevallen maar als je een stapel kleren hebt dus niet. Ik vind dit gewoon hele slechte service

Bij ieder normaal bedrijf wordt de korting verrekend als er een fout is gemaakt. De broek heeft hij van het weekend aangedaan maar ik heb het kaartje en de bon gewoon bewaard waarop duidelijk te zien is als je naar het artikelnummer kijkt, dat het prijs verschil 2 euro is. De fout ligt bij jullie dus verwacht ik het verschil van 2 euro terug te ontvangen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NathalieVuijk