Klacht: Prijs abonnement en factuur komt niet overeen door een fout van gsmweb

Mustafaseker op 03 september 2021 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Op 05-07-2021 heb ik een abonnement gevonden via gsmweb bij KPN Samsung S21 5G i.c.m15gb en 150 belminuten. Ik zou €32 voor het toestel en €0 voor belminuten/internet per maand voor 2 jaar lang moeten betalen. Hier heb ik ook nog eens een brief van ontvangen. Eind Augustus ging mijn abonnement in. Ik kreeg een factuur binnen waarvan €32 voor toestel was en nog eens €25,50 voor mijn belminuten/internet. Dit stond niet in mijn contract. Ik heb contact opgenomen met gsmweb, maar die vinden dat het mijn fout is. Ik had uit moeten zoeken of het wel klopte. Toestel alleen is dus €32 per maand wat ik al behoorlijk duur vind. Elk 2 jaar neem ik de nieuwste Samsung abonnement inclusief belminuten en internet voor €35 of €36. Dus ik vond dit een leuke deal, qua prijs.

2 oplossingen mogelijk

A: Mijn abonnementkosten graag wijzigen tot max €36 per maand bij KPN of een andere provider. Dan houd ik deze mobiel.

B: Ik wil mijn aankoop/abonnement ongedaan maken. Stuur ik alles terug. Wil ik de extra kosten bovenop de €32 terug op mijn rekening die KPN nu maandelijks van mijn rekening afhaal.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mustafaseker