Klacht: prijs

op 10 oktober 2017 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zondag 8 oktober heb ik twee stoelen gekocht bij Sanders Utrecht.
Op het 2e artikel was een korting van 10% wat natuurlijk erg fijn is.
Tot mijn verbazing wordt er echter bij de eind nota een bedrag van € 75,00 bezorgkosten geteld, waardoor de korting geheel wegviel.
Dit vind ik een slechte zaak en ik heb ook nog nooit van bezorgkosten gehoord bij aankoop van meubels.

Gewenste Oplossing:

Alsnog de bezorgkosten kwijtschelden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanders Meubelstad nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 14 oktober 2017 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van der Hulst,

Bedankt voor uw bericht. Bij Sanders Meubelstad werken we inderdaad met bezorgkosten, dit is overigens normaal en wij zijn hier ook transparant over.
Wij vinden het jammer dat u dit als niet prettig ervaart, dit is echter de normale werkwijze bij ons bedrijf en we zullen de kosten dan ook niet kwijtschelden.

Met vriendelijke groet,
Sophie
webcare Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door ordernummer D10YCB