Klacht: Prijs.

op 20 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

De Prijs van het Abonnement

Geachte . Ik ga niet accoord met de verhoging per 1 juli van het abbonnement prijs. Steeds meer betalen voor minder krant daar pas ik voor.Wat is er minder ? Ten 1 e De financiele pagina is gekrompen in zeer kleine lettertjes en tekens 2 e Geen weekend bijlage meer 3 e Geen reiskrant meer 4 e Geen Vaarkrant meer . 5 e Geen bijlage Utrecht meer.En dan als troostprijs het schoolkrantje "VRIJ "Wat een afgang .Dus geen verhoging maar verlaging van het abonnementsgeld komt eerst. Gegroet: J.J van Schaik.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 15:43 geantwoord

Geachte heer Schaik,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft niet helemaal tevreden te zijn met De Telegraaf. Wij waarderen uw feedback en zullen dit ook verwerken. De bijlagen weekend, reiskrant en vaarkrant is nu allemaal verwerkt in het blad VRIJ. Wij hopen dat u zich spoedig weer kunt vinden in de Telegraaf en wij blijven ons best doen de lezers tevreden te houden. Hierbij heeft u ons geholpen! Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat graag. Groet, Monique Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door JJvschaik.