Klacht: prijs

op 19 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg ik een cadeaukaart met een unieke code erop ga ik kijken zie ik wel een site verschijnen met thermen kan nergens mijn code invullen.
Zit ook niet te wachten op een prive glossy of vrouw.
Met een abonnementsgeld van meer dan 30 euro per maand had ik wel iets anders verwacht. Dit vind ik een zoethoudertje.
vr.gr.P.behr

Gewenste Oplossing:

zie boven

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Telegraaf

9 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw Behr, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Wij vinden het jammer om te horen dat u zich niet kunt vinden in onze cadeaus. Graag willen wij van u vernemen wat voor kaartje u heeft ontvangen. Groet, Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door klantnummer0311212882180