Klacht: Prepayshopping VISA card gekocht, foute code en krijg geen reacties op mails

op 13 juli 2016 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Ik heb 2 weken geleden een prepaid VISA card gekocht van 25 euro in de Intertoys in Gemert. Nu was hij geactiveerd aan de kassa.
Toen ik hem activeerde thuis klopte er een code niet want de vervaldatum is 01/70 ipv 2017.
Omdat 2070 nog niet bestaat kan ik nergens bestellen omdat die vervaldatum nergens ingevuld kan worden.
Ik ben terug gegaan naar de Intertoys maar die konden er zelf niks aan doen.
Ik moest naar prepayshopping mailen en dan zou ik een nieuwe code krijgen.
Nu heb ik een week geleden al gemailt met mijn probleem.
Na 2dagen nog geen antwoord heb ik de mail nogmaals gestuurd. Na het weekend kreeg ik nog geen antwoord en heb ik nog een mail gestuurd met de vraag of ze me een antwoord konden geven en misschien het probleem wilden oplossen want ik heb nu 25 euro betaald voor niks. Want de kaart kan niet gebruikt worden.
Na deze mail heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.
Ik baal hier echt van en heb de Intertoys nog gebeld maar die kunnen er niks aan doen dat ligt bij prepayshopping zelf. Die moeten het oplossen.
Ik weet zelf niet meer hoe ik het op kan lossen want ik krijg geen antwoord en baal er echt van dat ik 25euro heb betaald voor iets waar ik niks aan heb. Ik heb zo’n VISA kaarten vaker gehad en nooit problemen mee gehad. Nu een keer een probleem en er word gewoon niet op gereageerd door prepayshopping en Intertoys kan niks voor mij doen. Daar ben ik wel heel boos over. Dat moeten ze wel oplossen neem ik aan. Zo betaal je voor iets waar je niks aan hebt.
Ik zal er geen prepaid VISA card meer kopen.

Of een nieuwe code zodat ik alsnog de 25euro kan besteden op internet. Of mijn geld terug. Dit is gewoon weggegooid geld.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kayleecoopmans