Klacht: na terechte klacht word je voor leugenaar uitgemaakt

Fransje1 op 19 juli 2018 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind het erg belangrijk jullie bij te praten over de wijze waar op Prénatal met een klacht om gaat. DAT IS EEN WAARSCHUWING OM NIET MEER BIJ Prénatal TE KOPEN!
Intussen al weer twee weken geleden dat ik me beklaagde over het feit dat vriendin een gloednieuwe borstkolf had gekocht van € 150, die thuisgekomen niet goed verzegeld bleek. Zij ging naar een filiaal in de buurt. Die winkelchef ma telefonisch contact op met filiaal alwaar gekocht met resultaat dat ze bij dat filiaal de kolf kon retourneren. Vanwege sluitingstijd lukte het niet die dag. Week er op huurde vriendin een babysit en ging daarvoor naar de stad. Aldaar werd gesteld dat die toezegging nooit gedaan zou zijn. Vriendin werd voor leugenaar uitgemaakt. Had zij voor niks twee uren verdaan, parkeergeld, babysit geregeld voor een leugen van Prénatal. Op dit forum reageerde zij heel vriendelijk en vroeg contact op te nemen. Toen ik belde kreeg ik een mevrouw die tegen mij te keer ging, daar lusten de hond geen brood van. De supervisor moet mij nog steeds terugbellen! Vriendin belde vandaag zelf. De eerste keer zou de supervisor druk zijn en werd gevraagd of ze later kon bellen. Dat valt allemaal niet mee als nieuwe moeder met een huilbaby. Maar ze wil e.e.a. toch afwikkelen dus belde ze zojuist weer. Ze kreeg alweer het verwijt een leugenaar te zijn. Want de supervisor zou nooit bereikbaar zijn. Men zou allang geleden gezegd hebben dat ze maar een klachtbrief naar het hoofdkantoor moest schrijven. Hoe triest is dat?! En wat het zo merkwaardig maakt is dat de medewerkers nooit hun namen, zelfs hun voornamen, niet willen geven. Je weet dus nooit met wie je hebt gesproken. Ze verwijzen en verschuilen zich achter elkaar. Prénatal het gaat om een eenvoudige klacht.
WAAROM KUN JE DIE NIET KLANT VRIENDELIJK BEHANDELEN EN OPLOSSEN??

Gewenste Oplossing:

aanschaf kolf ad 150eur terugbetalen en compensatie voor vergeefse rit (2 uren tijd, babysit en parkeren ad 250eur) samen 400eur

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prenatal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door