Klacht: Prenatal Osdorpplein houd zich niet aan de openingstijden!

op 31 juli 2016 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

Vandaag 31 juli 2016 op koopzondag om 16:50 begaf ik mij richting de Prenatal op het Osdorpplein. Allereerst stonden de collega’s van deze winkel asociaal voor de deur te roken. Dat vind ik al geen gezicht naar zo een groot bedrijf toe. Toen ze mij zagen naderen tikte de ene de andere collega aan, liepen ze gauw naar binnen en deden de deur voor mijn neus op slot. Ik tikte op het raam en gaf aan dat het nog geen sluitingstijd betrof. Medewerker keek me vanachter het raam onverschillig en nogal sarcastisch aan, en zei letterlijk dat ik pech had omdat ze de kassa’s al hadden gesloten. Zelfs de medewerkers van de Aktiesport tegenover deze Prental gaven aan dat ze dit al meerdere malen hebben zien gebeuren. Ook ik heb dit meerdere keren bij deze Prenatal meegemaakt dat ze minuten eerder sluiten. Maar omdat ik Nu echt iets cruciaals nodig had voor mijn baby, kon ik het dit keer niet door de vingers zien. Ik ben zo verschrikkelijk boos. Woedend gewoon dat dit kan gebeuren. Dat zo een groot succesvol bedrijf dit soort medewerkers in dienst heeft die een flinke smerige schaduw op Prenatal werpen door zich niet aan de regels te houden. Ik ben ervan overtuigd dat Prenatal niet geasocieerd wil worden met dit soort onopgeleide/uiterst onvriendelijke personeelsleden. Ik heb foto’s gemaakt van het personeel die gewoon gezellig bleef kletsen en mij als klant voor een dichte deur bleef negeren. Ook belde ik meerdere malen naar de winkel om het personeel te spreken te krijgen en duidelijk te kunnen maken dat dit gewoonweg niet kan. Mooi rapportage dit voor een mystery guest. Ik ben woedend, ziedend gewoon dat medewerkers van Prenatal zo met klanten omgaan. klanttevredenheid en regels zijn ver te zoeken bij deze winkel. Ik adviseer iedereen in mijn grote netwerk dan ook om deze winkel NOOIT meer te betreden. Ook de mensen die deze klacht lezen en ikzelf. Loop met een flinke boog om deze vestiging heen!

Persoonlijke excuses van het personeel en een tegemoetkoming.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prenatal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjam011