Klacht: Premium stopzetten en geld incasseren = DIEFSTAL !!!

op 20 mei 2017 over Parship in de categorie Datingsites

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parship nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Parship

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Lasadins, Graag wil ik op uw klacht ingaan. Aangezien u een premium-lidmaatschap in België heeft besteld, is het Belgische consumentenrecht van toepassing. Daarbij wordt de waardecompensatie berekend aan de hand van het aantal door u gelegde contacten. Hierbij geldt dat pas een contact met een ander ontstaat, zodra men met dit lid een postvak deelt. Om precies te zijn betekent dit, dat ieder vrij geformuleerd antwoord op een bericht van het premium-lid als een tot stand gekomen contact geldt, zodra men dit antwoord heeft gelezen. Tot de berichten worden alle vormen van communicatie gerekend, zoals bijvoorbeeld vrij geformuleerde berichten, glimlachen, ijsbrekers, enz.. Het herroepingsrecht met de geldige waardecompensatie wordt duidelijk vermeld in de Algemene Voorwaarden, tijdens de bestelprocedure en in de e-mail met de bestelbevesting. Daarmee is men vóór, tijdens en ná de aankoop van het premium-lidmaatschap over de waardecompensatie geïnformeerd die moet worden voldaan. Om aangegeven redenen houden wij vast aan de waardecompensatie. Mocht u vragen hebben kunt u graag contact opnemen via klantenservice@parship.be Met vriendelijke groeten, Nico Teeuwen Parship WebCare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 14 juni 2017 om 12:27 geantwoord

Geachte mevrouw Lasadins,

Het herroepingsrecht met de geldige waardecompensatie wordt duidelijk vermeld in de Algemene Voorwaarden, tijdens de bestelprocedure en in de e-mail met de bestelbevesting. Zodra u een premium-lidmaatschap herroept wordt de herroeping met onmiddellijk ingang verwerkt en kunnen de diensten niet meer worden gebruikt.

Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door Lasadins