Klacht: Premium sparen voor acties

Shiramarga op 09 december 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Bij geen enkele actie is AH is staat om klanten tot het einde toe artikelen aan te laten schaffen. De spullen zijn al niet meer leverbaar voordat mensen hun spullen bij elkaar gespaard hebben.
Voetbalplaatjes zijn al op voordat de actie over is, jaren geleden met het wedgewood kerstservies hetzelfde en nu kun je na betaling van 12 euro!!! Premiumsparen al niet meer het hele bestek kopen. Helaas, ik ben gaan premiumsparen om snel het bestek bij elkaar te krijgen. Voordat het zover is, zijn er al artikelen die misschien volgend jaar zomer weer leverbaar zijn. Maar nu niet en binnenkort niet. Schandalig, zeker in combinatie met dat premiumsparen. Ze kunnen het gewoon niet managen bij AH. Ik hoef nooit meer en ga het premiumsparen opzeggen.

Een excuus en eerlijke reactie en de 12 euro terug. AH maakt zich er vaak te gemakkelijk van af.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shiramarga