Klacht: Premium account

op 17 januari 2018 over StudeerSnel in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb al meer dan een jaar een premium abonnement bij studeersnel. Hier ben ik heel tevreden over. Wat ik wel raar vind is dat ik gewoon door moet betalen (12e per 3 maanden) terwijl ik bestanden upload (en die worden ook goedgekeurd). Normaal als je niet al een premium account hebt, zou je gratis een premium account krijgen wanneer je bestanden upload. Ik heb in het afgelopen jaar 5 bestanden geupload, en wel gewoon vol moeten betalen voor mijn premium account. Ik vind dit eigenlijk niet heel netjes en zou graag een deel van mijn geld dat ik heb betaald aan het premium account terug willen.

Wanneer ik het geld terugkrijg, voor wat ik nu betaald heb aan het premium account, terwijl ik dat eigenlijk gratis zou moeten krijgen (59,85e).

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar StudeerSnel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door StudeerSnel in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat StudeerSnel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

StudeerSnel

Heeft op 05 februari 2018 om 09:17 geantwoord

Hi Dana, Inmiddels is jouw klacht helemaal opgelost. Jouw betaalde Premium abonnement is stopgezet en alle bedragen zijn terug overgemaakt naar je rekening. Ik zie dat je in de afgelopen tijd veel goede documenten hebt gedeeld met andere studenten en hopelijk blijf je dat doen, zodat nog meer studenten geholpen worden. Groeten, StudeerSnel

Heeft op 13 februari 2018 om 18:34 geantwoord

De oplossing klinkt erg goed, desalniettemin heb ik nog geen geld ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door DanaH96