Klacht: Premie verhoogd en onterechte incasso kosten

op 16 mei 2020 over DAS in de categorie Verzekering

Ik heb das machtiging voor automatische incasso gegeven. Afspraak was 13,65 na vier maanden werd dit blijkbaar 16 euro. Hiervan ben ik nooit op de hoogte gesteld. Blijkbaar is in februari een incasso mislukt hier over heeft das mij geen bericht gestuurd of herinnering ze hebben me direct naar das incasso gestuurd die 50 extra in rekening brengt. Telefonische zeer onbeschoft en onprofessioneel. Ik probeer me premie op te zeggen hier wordt niet op gereageerd via Facebook ook niet . Vreselijk.

Incasso kosten crediteren en mijn opzegging zonder eind afrekening bevestigen. Maanden lang hebben ze het bedrag verhoogd wat ik niet door had.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DAS over deze klacht.

Bericht van DAS

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Bellafkih,Vanwege privacy overwegingen reageren wij rechtstreeks naar u en niet via deze of andere klachtensites. De klacht wordt conform onze klachtenregeling opgepakt en afgehandeld. Binnen zes werkdagen vanaf de ontvangst van uw klacht sturen wij u een schriftelijke inhoudelijke reactie.Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Servicemanagement DAS

Reactie van de melder van de klacht Haffiee731

4 maanden geleden - Ongelofelijk, zojuist contact met das gehad en maar woorden in de mond leggen. Je hebt dit gezegd je hebt dat gezegd hoe kan je nou een das zulke uitspraken maken. Zonder enige onderbouwing. Waardeloos totaal niet klantgericht, vriendelijkheid is ver te zoeken.

Alle klachten die gemeld zijn door Haffiee731