Klacht: Préférence haarkleuring 10.21 dekt niet

op 25 april 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ongeveer een maand geleden kocht ik twee pakjes haarkleuring in de kleur ‘parelmoer asblond’ na lang overwegen heb ik besloten om mijn zeer lichtblonde haar te verven naar deze kleur. Er is echter vrijwel niets van te zien, terwijl zelfs een vertegenwoordiger van L’Oréal in de winkel zei dat het heel mooi resultaat zou leveren, net zoals op de verpakking stond. Na anderhalf pakje te hebben gebruikt was er vrijwel niets van te zien, alleen dat mijn haar een klein beetje blonder was. Toen besloot ik een nieuw pakje te kopen in de hoop dat het na twee keer wel goed zou uitpakken, maar alsnog geen resultaat. Ik vond het ook al vreem dat de haarkleuring vrij transparant van kleur was. Graag wil ik een vergoeding voor deze 3 pakjes.

Vergoeding van 3 pakjes L'Oréal haarkleuring préférence 10.21.
Daarnaast lijkt me het handig als L'Oréal informatie biedt waar je iets aan hebt. Achterop de verpakking staat duidelijk hoe mijn haarkleur uit zou moeten vallen, maar hier is niets van waar.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 19 juli 2016 om 11:20 geantwoord

Dankjewel voor je bericht over de Prèfèrence. Wat fijn dat je onze producten gebruikt.

Jammer om te lezen via klacht.nl dat je deze keer teleurgesteld bent door ons product. Om je een goed advies te geven en oplossing te bieden vragen we je om telefonisch contact op te nemen met ons Informatie Centrum.

nog niets gehoord van klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Nienkemud