Klacht: Pre order

op 10 september 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik had de nieuwe galaxy watch gepre-orderd met het idee dat ik deze als 1 van de eerste in huis zou hebben zodra deze in de winkel te koop was (7sept). Ik kreeg van samsung 6 sept een bericht dat mijn pakketje gestuurd was echter bleek er bij dhl vrijdag 7 sept nog niks bekend. Eerst 2 dagen via facebook een bericht naar samsung gestuurd waarop ik tot 2 keer toe geen enkele reactie kreeg terwijl eer staat vermeld reageert binnen een paar uur, niet dus. Na 8 september met samsung te hebben gebeld kreeg ik te horen dat ze er niet genoeg op voorraad hadden en deze pas later de deur uit zijn gegaan dan normaal. Dhl gaf aan dat ik 8 sept mijn horloge binnen zou krijgen maar na een belletje met dhl bleek het dat zij helemaal niet leveren op zaterdag… uit eindelijk was ik het zat ik pre order tenslotte iets om het vanaf dag 1 van de verkoop in huis te hebben. Ik ben dus naar de mediamarkt gereden om er zelf maar 1 te kopen aangezien dat dus sneller gaat dan vanaf 18 augustuseen pre order te plaatsen bij samsung. Vervolgens wil ik mij registreren voir de promotie van de draadloze oplader die je er bij zou krijgen. Dit bleek echter alleen bij pre order gevallen te gelden.. ik de samsung weer gebeld want ja ik voelde mij toch wel lichtelijk bedrogen. Ik kreeg een telefoniste aan de lijn die behoorlijk gebrekkig nederlands sprak, ik heb jaar het geval van de te late pre order verteld en gezegt dat ik het horloge maar zelf ben gaan halen maar niet wist dat ik dan niet mijn oplader er bij zou krijgen en hoe we dit konden oplossen aangezien ik me wel een beetje bedrogen voelde na de mailtjes dat ik mijn horloge optijd zou krijgen maar wat niet het geval was. Mevrouw begreep mij niet en heb het hele verhaal vervolgens nog 3 keer uitgelegd in de hoop dat ze het zou begrijpen, maar helaas kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd dat ik in herhaling viel en zij mij daarom niet verder wou helpen! Nogsteeds vind ik dat ik eigenlijk wel recht heb op de draadloze oplader aangezien ik 18 augustus al een pre order had geplaatst maar door de slechte levering en service van samsung hem elders ben gaan halen. De klacht ook bij samsung gemeld maar zoals mijn vorige berichten naar hun wederom geen reactie. Als ik had geweten dat de levering bij samsung en de klantenservice er zo slecht aan toe ging had ik mijn horloge elders besteld waar het wel allemaal goed was verlopen.

Als samsung samen met mij een passende oplossing kan vinden voor de draadloze m duo oplader.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cassandra2804