Klacht: na controle met technische dienst blijkt moederbord stuk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn computer is zakelijk besteld:
ik ben zeer kwaad en ontevreden hoe DELL dan omgaat met de garanantie.
die is net een maand verlopen ik moest al 89euro betalen voor suport om via de telefoon uit te zoeken wat de oorzaak was van het probleem met mijn computer.
na de controle van de technische dienst bleek dat mijn moederbord stuk zou zijn en dat ik dit maar zelf moet Betalen.
maar van een computer van +/-1100euro mag je verwachten dat hij wel iets langer mee gaat dan een jaar

Gewenste Oplossing:

dat ik de suport hulp moet betalen vindt ik dan nog tot daar aan toe
maar ik vindt dat het moederbord door DELL vergoed en naar mij toegezonden moet worden omdat dit een fout in het moederbord is en dat je dan niet kunt zeggen jammer dan we begrijpen u klacht maar dan hebt u pech gehad.......

Alle klachten die gemeld zijn door chm.gillissen