Mijn Klacht:
Ik bestelde in mei 2016 een mok voor de Vaderdag van mijn man. Op de website stond \’voor 17u besteld, morgen in huis\’. Ik heb de bestellling op zondag gedaan en pas op donderdag kreeg ik deze mok aan. Toen ik het pakketje opende zag ik een spellingsfout op de mok staan. Toen ik de bestelling afrondde had ik aangevinkt dat ik een proefdrukje wilde ontvangen, dit heb ik nooit gezien.
Na het ontvangen van de mok heb ik onmiddellijk contact opgenomen en hen gezegd dat ik hen niet ga betalen voor een fout product. Zij vertelde mij dat ze een nieuwe mok gingen verzenden. Deze heb ik nooit ontvangen. Nu is het augustus en krijg ik een mail aan van een incassobureau met de mededeling om €107.26!! te betalen. Dit ga ik niet doen. Ik heb ondertussen al verschillende keren gemaild en meer dan 20x opgebeld, maar krijg geen gehoor.
Gewenste Oplossing:
kosten laten vallen.
