Klacht: PowerBase oplaadbare AA batterijen – leveren niet de geadverteerde stroom

op 08 oktober 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Mijn moeder heeft 2 setjes PowerBase AA 2000mAh oplaadbare AA batterijen gekocht bij de Action. In vergelijking met andere oplaadbare batterijen met een vergelijkbaar vermogen, zijn deze zeer snel leeg.

Nadat ik de batterijen getest heb in een professionele lader, is het duidelijk waarom deze snel leeg zijn.
De batterijen hebben een vermogen van slechts 500mAh in plaats van de vermelde 2000mAh. Het lijkt hier om oplichting te gaan van de fabrikant, want de batterijen wegen slechts 11 gram per stuk (32-45 gram is gebruikelijk voor 2000mAh).

1. Stop verkoop ondegelijke batterijen
2. Verbetering in kwaliteitscontrole
3. Vervangende batterijen die het geadverteerde vermogen leveren

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht srichters

1 maand geleden - Op advies van Action webcare heb ik de klacht ook gemeld via de bovengenoemde contact pagina.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door srichters