Klacht: Zendingen buiten kantoor uren voor de deur zetten

i4studio op 29 december 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht
Ze leveren te laat, kan gebeuren, maar plaatsen buiten kantoor uren spullen voor de deur aan de openbare weg.
ondanks eerdere klachten ( door verzender en ontvanger)blijft het doorgaan..

Het gaat hier om leveringen met een waarde tussen de 1000 en 5000,-

afgelopen nacht hebben weer enkele te ontvangen computers voor de deur gestaan.

Wie gaat de echte waarde en schade vergoeden als het gestolen word..

(omdat we het al voelde aankomen hangt er briefje op de deur waar ze e.a wel kunnen af geven, dit is een officieel postnl punt 250 meter verder)

Gewenste Oplossing:

Gewoon binnen kantoor uren bezorgen, anders briefje en naar afgifte punt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Beste klant, Telefonisch heb ik u geïnformeerd dat er een melding is uitgezet naar de leidinggevende van de medewerker om herhaling te voorkomen. Mijn excuses voor het ontstane ongemak. Op verzoek heb ik u een e-mail verzonden en dat ik u op de hoogte zal houden Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Consumenten

Reactie van de melder van de klacht i4studio

1 jaar geleden - Heel fijn, er staat s' nachts niets meer voor de deur Top 1 probleem, ze leveren nu al 3 dagen helemaal niet meer en schuiven de levertijden iedere dag op

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Naar aanleiding van uw reactie heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie. Ik heb nog wat verdere informatie nodig om uw melding compleet te maken. Zou u deze gegevens willen sturen? Graag ontvang ik de tracking codes van de betreffende pakketten. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2022 om 08:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door i4studio