Klacht: zending niet aangekomen, contact haast niet mogelijk

Ruben Gowricharn op 25 augustus 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb ruim een maand geleden een pakketje met boeken naar Suriname gestuurd. Omdat die nog steeds niet zijn bezorgd, heb ik dit gemeld bij post.nl. Dat ging via een digitaal mannetje die de stomste vragen stelde of niets begreep. Daarna kreeg ik een telefoonnummer. Het duurde haast een uur voordat iemand mij te woord stond. Die maakte aantekeningen en stuurde mij vervolgens een no-reply email om nadere gegevens in hun webformulier in te vullen. Maar dat formulier was nergens te vinden. Ik vind dit een zeer frustrerende situatie en bang voor herhaling van zetten.

1. Ik wil de stand van zaken omtrent mijn pakket
2. ik wil sneller contact hebben met de klantenservice

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 25 augustus 2023 om 13:42 geantwoord

Geachte klant,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De zending had inderdaad inmiddels al geleverd moeten zijn en een onderzoek is noodzakelijk. Ik zie dat u inmiddels al contact heeft gehad met een collega en hierbij het benodigde formulier heeft kunnen invullen. Een collega van de onderzoeksafdeling zal uw onderzoek zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Op de stand van zaken omtrent uw zending moeten wij dus nog even afwachten. Uw feedback over het benaderen van de klantenservice, ga ik meenemen. Bedankt voor uw melding en ik zal uw melding hier, op klacht.nl, sluiten.

PostNL Klantenservice

Ruben Gowricharn

Heeft op 25 augustus 2023 om 13:52 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Ik krijg geen idee op welk termijn ik iets zal horen van het onderzoek. Bovendien is de bereikbaarheid van PostNL zeer gering waardoor het opnemen van contact niet of zeer moeilijk plaatsvindt

Alle klachten die gemeld zijn door Ruben Gowricharn