Klacht: Zeer slecht

Arthur de Kort op 27 november 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

k zou donderdag een pakket thuis krijgen. deze werdt niet bezorgt vanwege vertraging dit is standaard bij postnl. nu izou het vrijdag 22 november binnen krijgen tussen 13:30 en 15:30. maar heb wederom weer niets ontvangen. keek ik op de site van postnl zou het op 23-11 en de tijd is 00:49 dus zaterdag staat er via trac en trace dat mijn pakket wortden bezorgt op 22 november tussen 13:30 en 15:30. dus postnl gaat terug in de tijd. ik vind dit echt absurd dat je hiervoor die euro betaal voor de bezorging, ik vind dan ook dat postnl net zoals de NS het bedrag aan mensen moeten terug geven als ze geen goede reden hebben voor de vertraging en als de mensen hier niet zijn over geïnformeerd. Ook vandaag weer niets ontvangen weer vertraging. wat is postnl slecht. Hopen dat ik het voor kest 2021 nog binnen krijg.

Gewenste Oplossing:

Geld terug krijgen voor het versturen en ontvangen. Het drie dagen voor niks thuis gebleven.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Geachte heer, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over de ontstane vertraging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Wat naar dat de zending zoveel vertraging opgelopen heeft. Ik begrijp dat u hier niet tevreden mee bent en graag ziet hoe het anders kan. Ik wil graag even met u mee kijken naar de situatie. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: De track trace code van uw zending Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Arthur de Kort

5 jaren geleden - bedankt voor uw reactie mijn track en tracé nummer is 3STPME6341582

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 november 2019 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie. Volgens mijn informatie is uw pakket tot op heden nog niet geleverd. Ik kan mij voorstellen dat u erg teleurgsteld bent. Hiervoor wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden.

Ik zie dat uw pakket flinke vertraging heeft opgelopen. Ik wil u dan ook aanraden om contact op te nemen met de afzender. De afzender is onze opdrachtgever en kan eventueel contact opnemen met PostNL om uit te laten zoeken waar uw pakket is gebleven en wanneer het geleverd gaat worden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Arthur de Kort

Heeft op 01 maart 2024 om 22:26 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

geen oplossing krijg een nieuwe opgestuurd. Postnl is de slechtste van nederland. Wees er maar trots op.

Alle klachten die gemeld zijn door Arthur de Kort