Mijn Klacht:
Enige tijd terug een zeer aggresief bezorger aan de deur gehad. Belde al indringend aan, meermaals achter elkaar.
Ik wachtte na beantwoorden van de intercom hoopvol met geopende deur op de bezorgen maar die kwam niet.
Vervolgens begon de bezorger te schreeuwen: hallo!!!!! Kom je nog!!!!! Kom nu!!!! Hallo!!!
Overrompeld trek ik schoenen aan en ga naar beneden, terwijl de bezorger intimiderend blijft roepen.
Eenmaal beneden aangekomen heeft de bezorger het lef mij in niet mis te verstane woorden te vragen waarom ik niet meteen kom en volgende keer moet opschieten.
Een klacht gemaakt bij postnl.
De volgende dag staat dezelfde bezorger voor mijn deur (nu kan hij plots wel boven komen!?).
Om mij op intimiderende wijze te ondervragen hoe ik het in mijn hoofd haal een klacht tegen hem in te dienen.
Dit wederom gemeld bij postnl.
Mijn adres zou uit zijn route gehaald worden (sowieso al een oplossing van niks natuurlijk – alsof ik de enige ben waar hij zo tekeer gaat).
Echter werd mijn pakket vandaag door dezelfde bezorger geleverd!?!?!?
Wederom belde hij bizar lang aan en begon vrijwel direct weer vanaf beneden te roep hallo! Waar blijf je !!!!!
Ik had ditmaal per toeval al mijn schoenen aan waardoor ik sneller beneden was en heb maar enkel bedankt gezegd bij het aannemen.
Ik vind het heel kwalijk hoe postnl omgaat met dit soort klachten die heel serieus zijn van aard en in de toekomst mogelijk leiden tot onveilige situaties.
Ik houd postnl dan ook volledig verantwoordelijk
Gewenste Oplossing:
Als zijn manager van postnl telefonisch met mij contact opneemt
