Klacht: weigering om pakket aan de der te bezorgen

op 13 maart 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik woon in Uden op de markt boven de winkels op de eerste etage. regelmatig weigeren postbezorgers de moeite te nemen om via de trap een pakket te bezorgen. Ik krijg via track & trace te zien “dat ik niet thuis was” terwijl dit wel het geval was. Aangezien ik in de nachtdienst zit heb ik voor niets meerdere keren voor niets mezelf wakker moeten houden in de hoop dat mijn pakket bezorgd wordt. Nu aangegeven dat ik het bij de Primera, onder mijn appartement, ophaal. Maar dat is een dag later, balen. Het gaat deze keer om pakket 3SDKYZ461904573

Gewenste Oplossing:

Als men gewoon netjes mijn pakket aan de deur aflevert zonder smoesjes

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Wim Notenboom

3 maanden geleden - Tikfoutje, ik bedoel weigering om pakket "aan de deur" te bezorgen, sorry

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Notenboom, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet op de juiste wijze is verlopen. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u als reactie op dit bericht aan kunnen geven of uw deurbel op de juiste wijze werkt? Heeft u na de eerste bezorgpoging ook een gemist briefje ontvangen? Aan de hand van deze informatie is het mogelijk om een klacht in te dienen, zodat dit met de bezorger besproken kan worden. Op die manier kan de kans op herhaling verkleind worden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Wim Notenboom

3 maanden geleden - Hallo, mijn deurbel werkt perfect. Is een videodeurbel die zelfs bij beweging op mijn terras, dus voor dat men aanbelt mij al een melding geeft via de app. Als er aangebeld wordt maakt de camera een foto van degene die aanbelt. Niemand aan de deur geweest dus. Ook geen briefje met we hebben u gemist in de brievenbus. Ik moest via track en trace vernemen dat "ik niet thuis was". De dag daarna mijn pakket afgehaald bij de primera waar ik boven woon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 maart 2018 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Notenboom,

Heel erg bedankt voor de toelichting. Ik heb een klacht aangemaakt. U zal hier verder geen bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de medewerker om dit te verbeteren.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Notenboom