Klacht: Weigeren postpakketten te bezorgen door Postnl

op 07 december 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,
Wij wonen en hebben ons bedrijf in het Prinses Beatrixpark in Schiedam.

De pakketbezorger van PostNL weigert consequent pakketten aan ons bedrijf te bezorgen en meldt dan dat wij niet thuis waren terwijl wij nota bene met ons bedrijf( een restaurant) 7 dagen per week open zijn en er derhalve altijd iemand aanwezig is. Ook vinden wij zeker geen briefje in onze brievenbus.
Wij hebben in totaal al zeker 5 maal gebeld naar PostNL met deze klacht maar zij beweren dat de postbezorger beweert dat hij nu wel de pakketjes bezorgt terwijl wij elk pakketje bij de winkel moeten ophalen.

Wij wonen samen met de molenaar midden in het prinses Beatrixpark in Schiedam en de pakketbezorgers hebben hoogstwaarschijnlijk geen zin om het park in te rijden. De overige bedrijven zoals DPD, UPS, DHL bezorgen allemaal netjes de pakketjes maar PostNL weigert dit consequent. Elk pakketje van PostNL moet nu dus opgehaald worden bij de CIGO in Spaland en dat is zeker een kwartier heen en een kwartier terugrijden omdat de pakketbezorger te beroerd is om te bezorgen.

Krijn en Debby Pronk
En restaurant Parckhoeve Schiedam BV

Als de pakketpost bezorgd wordt

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heermevrouw Pronk, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de pakketbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - De track trace code(s) van dehet pakket(ten) die niet bezorgd konden worden, waarbij de bezorger aangaf dat u de pakketten niet aan kon nemen. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 07 december 2018 om 15:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Pronk,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Heeft op 07 december 2018 om 16:22 geantwoord

Er is niets gedaan!!

Alle klachten die gemeld zijn door Krijn.Pronk