Geboden Oplossing:
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket niet binnen het tijdvak is aangeboden. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie, het tijdvak is daarom nooit een belofte of garantie. Een enkele keer kan er tijdens het sorteerproces of bezorgproces vertraging ontstaan waardoor de bezorging die dag niet haalbaar is en uitgesteld moet worden naar de volgende werkdag.
We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is, door eventueel de tijdvakken opnieuw te berekenen en eventueel aan te passen. Ik hoop uiteraard dat u het betreffende pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice