Klacht: weer niet op tijd

NindyatSos op 27 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

postnl geeft een tijdframe aan wanneer de bezorger de bestelling komt leveren…
waarop is dat gebaseerd? het is nu de zoveelste keer dat de bestelling veel te laat of zelfs pas de volgende dag wordt geleverd.
Wat is er zo ingewikkeld aan? een kwartiertje later is ok. Niet 4,5 uur of zelfs een dag te laat !
Voortaan betaal ik achteraf zodat ik zelf in elk geval geen last heb van de problemen bij POSTNL.

Gewenste Oplossing:

Als de bestelling geleverd wordt binnen het door postnl zelf aangegeven tijdframe dan ben ik tevreden. nu moest ik weer de hele dag thuisblijven zonder dat de 'belofte' werd nagekomen binnen de gestelde tijd te bezorgen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 mei 2019 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket niet binnen het tijdvak is aangeboden. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie, het tijdvak is daarom nooit een belofte of garantie. Een enkele keer kan er tijdens het sorteerproces of bezorgproces vertraging ontstaan waardoor de bezorging die dag niet haalbaar is en uitgesteld moet worden naar de volgende werkdag.

We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is, door eventueel de tijdvakken opnieuw te berekenen en eventueel aan te passen. Ik hoop uiteraard dat u het betreffende pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

NindyatSos

Heeft op 27 mei 2019 om 16:57 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

mijn bestelling zou eerstens, bericht via email, op maandag 27 mei 2019 tussen 17:45 en 20:15u bezorgd worden nadat de eerste poging, welke meer dan een halve dag was vertraagd, mislukt was.

Wederom is mijn bestelling, 27 mei 2019 tussen 11.55 - 13.55 uur, niet in het aangegeven (geindiceerde) tijdvak bezorgd. Het moge duidelijk zijn dat ik mijn bestellingen niet meer online doe indien deze afgehandeld worden door PostNL.

Ik heb dus zeer ontevreden over de kwaliteit van deze 'grootste bezorgdienst van Nederland'.

Alle klachten die gemeld zijn door