Klacht: Week wachten, vrij genomen, weer niks

Bjern op 01 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Postnl presteert het om na een week wachten op een pakket, plompverloren op de bezorgdag gewoon de Tt te wijzigen. Ik heb hier voor een vrije dag genomen….pakket was voor Vaderdag bedoeld, die is inmiddels voorbij. Chatten helpt niets, sorry voor het ongemak…klacht melden per brief resulteert in 10 dagen op een antwoord wachten…bellen? Er zijn nog 147 wachtenden voor u…ja, vindt je het gek….
Leuk detail: elke dag rijden er zeker twee Postnl busjes hier door de wijk TEGELIJK! Logistieke puinhoop dus…

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon mijn pakket in een fatsoenlijke tijd in huis hebben, druk of niet

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - uw voorletters en achternaam; - uw postcode en huisnummer; - de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Bjern

9 maanden geleden - B.A. Snelders 1313 CS 211 3SKABA903166929 Pakket is uiteindelijk bezorgd, na 2 keer een vrije dag opgenomen te hebben omdat de Trackinginfo steeds werd aangepast op de geplande afleverdatum zelf..

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 juli 2023 om 18:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor het sturen van de gegevens en wat fijn om te horen dat je pakket alsnog uiteindelijk bezorgd is!
Helaas hebben wij inderdaad vertraging met de bezorging/sortering van de pakjes. Dit heeft met de afgelopen feestdagen, het vakantiegeld en de opstapelende pakjes daardoor te maken. Normaal kan het maximaal 2 werkdagen duren voordat zendingen worden afgeleverd, maar door deze vertraging is dit uitgesteld naar 6 bezorgdagen (di-za).

Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga er ook van uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bjern

Heeft op 01 juli 2023 om 18:36 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Ik heb tot twee keer toe een vrije dag moeten nemen, en toen was er nog geen sprake van uitstel van bezorgdagen........

Alle klachten die gemeld zijn door Bjern