Klacht: Wederom pakketje onbeheerd achtergelaten

Wendy29 op 09 augustus 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag wederom een pakketje onbeheerd achtergelaten in de gang waar iedereen langs loopt en het dus mee had kunnen nemen. Hier al eerder klachten over ingediend en de bezorger(s) zou(den) er op worden aangesproken, want het zou volgens PostNL niet de bedoeling zijn dat pakketjes onbeheerd worden achtergelaten. Het gebeurt echter weer dus vraag me ondertussen af of bezorgers er wel op worden aangesproken.

Dat de bezorger er op wordt aangesproken en dit niet meer voorkomt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat er opnieuw een pakket onbeheerd is achtergelaten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Om uw melding compleet te maken en hier actie op te kunnen ondernemen heb ik nog wat gegevens nodig. Zou u deze gegevens willen sturen? Graag ontvang ik de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Wendy29

8 maanden geleden - Hierbij de tracking code: 3SYBAD3075757

Heeft op 09 augustus 2023 om 08:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie met de aanvullende informatie. Graag informeer ik u hierover.

Onze bezorgers dienen een pakket op het aangegeven adres aan te bieden. Mijn excuses dat dit niet goed is gegaan. Ik heb uw klacht opgeslagen en doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorger. Die gaat de situatie met de bezorger bespreken om herhaling te voorkomen. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen bericht. Maar na dit gesprek moet de bezorging beter gaan.

PostNL Klantenservice

Wendy29

Heeft op 09 augustus 2023 om 15:15 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het is pas opgelost als het niet meer gebeurt. Vond vandaag weer een pakketje voor de buren in het trappenhuis ‘bezorgd’ door Post.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy29