Klacht: Wederom een pakket zoekgeraakt

KVeldhuizen op 31 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al voor de zoveelste keer is PostNL nie tin staat om zonder problemen een pakket naar Finland te sturen .
Het pakket heb ik 14 juli aangeboden , aangetekend en verzekerd ( want , verjaardagscadeau welke rijkelijk te laat komt ) echter de track en trace code geeft sindsdien aan dat het pakket niet gevonden is .
Ik heb al meermaals contact gehad maar wordt , naar mijn mening , aan het lijntje gehouden omdat er steeds andere antwoorden werden gegeven ( de een kon mijn pakket niet zien , de andere beweerde dat het onderweg is , weer een ander zei dat ik later nog eens contact op moest nemen want na 14 dagen kan er pas een onderzoek gestart worden en weer een ander zei dat dat pas na 21 dagen kan .
Het pakket is voorzien van het juiste adres , op de juiste manier opgeschreven ….Hoe kan het dan zo zijn dat het pakket zoek is geraakt ( en het is niet de eerste keer , het is al meermaals gebeurt en steeds ging het om een pakket naar Finland )
Ik wil graag dat er onmiddellijk een onderzoek wordt ingesteld en dat het pakket bezorgd wordt bij degene voor wie het bestemd is .

Direct op zoek naar het pakket en zorg ervoor dat het bij de ontvanger terecht komt , zo spoedig mogelijk alstublieft.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - uw voorletters en achternaam - uw postcode en huisnummer; - de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht KVeldhuizen

8 maanden geleden - Het gaat niet om een pakket wat voor mij bestemd is , maar om een pakket naar Finland . Kirsten Veldhuizen 2061 VR 12 Track en trace : 3SKAAG6072376 Gericht aan : Sonata Arctica PL 48 94101 Kemi Finland Op het pakket vermeld ,volgens de richtlijnen ,als FI-94101 Alvast bedankt

Heeft op 31 juli 2023 om 09:43 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Natuurlijk snap ik dat u ongerust bent omdat uw zending nog niet is afgeleverd. Graag geef ik informatie.

Meestal is een zending naar Finland ongeveer 3-6 werkdagen onderweg. Er kan vertraging zijn, daarom vraag ik af te wachten tot 21 na verzending. Als uw zending dan nog niet is bezorgd, kunt u contact opnemen met postnl.nl/klantenservice voor het starten van een onderzoek.

PostNL Klantenservice

KVeldhuizen

Heeft op 31 juli 2023 om 16:52 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Wederom wordt ik afgescheept met wachten tot ipv dat er actie wordt ondernomen om het pakket te vinden .
De track en trace code werkt niet ( geeft steeds aan “ pakket niet gevonden “ ik kan sowieso dus niet zien waar mijn pakket zich bevindt …
Het is niet de eerste keer dat het misgaat met een pakket wat door mij naar Finland wordt gestuurd mét het juiste adres op het pakket , en wéér is het zoek .
Zorg ervoor dat inzichtelijk wordt waar mijn pakket zich bevindt ( voor zowel mij als de ontvanger ) en zorg dat het bij de ontvanger terecht komt .
Onderneem in ieder geval actie om het pakket te vinden ipv mij weer af te schepen met “ nog even te wachten “

Alle klachten die gemeld zijn door KVeldhuizen