Klacht: Wederom een klacht over de PostNL

Marc van der Steen op 02 januari 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket al meerdere keren niet bezorgd
Steeds levering niet nodig
Wordt naar een PostNL punt gebracht
Steeds levering daar ook niet mogelijk
Nu staat het voor 31 december
Gebeld met het punt. Dit blijkt gesloten te zijn
Gebeld met de klantenservice, die kunnen mij niet helpen
Maken steeds melding
Wordt in mijn ogen niks mee gedaan
Ik wil iemand spreken die er wel verstand van heeft
Is een cadeautje voor iemand met zwaar autisme, die begrijpt niet dat iets niet kan worden gegeven.

Gewenste Oplossing:

Dat het pakket vandaag nog wordt geleverd.
Of 31 december 1000 procent wordt bezorgd bij een punt dat wel open is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Mijn excuses voor het feit dat uw pakket nog niet is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is en dat u zich zorgen maakt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u hierbij zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie: - Wat is de track en trace-code van dit pakket? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Marc van der Steen

1 jaar geleden - 3STBKH554191635

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 januari 2023 om 10:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Zojuist hebben wij uw berichten telefonisch besproken. Graag geef ik nog een korte samenvatting van ons telefoongesprek.

Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd om te achterhalen waarom uw pakket nog niet beschikbaar is op een afhaal-locatie, jammer genoeg is mij dit niet gelukt. Daarom heb ik u geadviseerd om opnieuw contact op te nemen met de afzender. Bij onduidelijkheden of een te lange overkomstduur kan de afzender een officieel onderzoek bij ons aanvragen. Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Marc van der Steen