Klacht: wat een mooie app

Peter b100 op 18 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de app van post nl werkt voor geen meter vandaag zaterdag 14-07-2018 stond er 2 post stukken gemeld een van de cz en een waar we al 3 weken op wachten (daar kan de post niets aan doen)maar de cz is gekomen en het post stuk waar we op zitten te wachten is niet gekomen waarom word hij dan wel in de app getoond dit is toch mensen gek maken met iets wat toch niet werkt wat een pet app.

Gewenste Oplossing:

als de app een goed gaat werken dit is niet de eerste keer

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 juli 2018 om 12:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bovens,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer dat u problemen ondervind met de Mijn Post app. Ik reageer graag op uw bericht.

Er is sinds 25-6 een storing actief in de Mijn Post app. Hiervoor wil ik u namens PostNL mijn oprechte excuses voor aanbieden. Er is hard aan deze storing gewerkt en sinds 17-7 werkt de app weer volledig naar behoren.

Ik ga er vanuit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Peter b100