Klacht: Wachten wachten wachten

BrandD op 12 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik verwachtte twee pakketjes deze week. Voor beide pakketjes was de levertijd tussen 8:00/10:30. Beide pakketjes werden pas na 15:00 bezorgd zonder enige verklaring waarom dit zo laat was. Contact opgemomen met de klantenservice maar ook hier zijn ze zoals gewoonlijk nergens van op de hoogte.

Staat PostNL er wel bij stil dat mensen thuis blijven om zo vriendelijk te zijn een pakket in ontvangst te nemen en het vervelend vinden de buren hier eventueel meerdere malen per week mee lastig te vallen.

Deze klacht is niet gericht aan de bezorgers maar aan de hoge pieten van PostNL!

Ik hoor graag van jullie.
lees: waarschijnlijk over 3 a 4 weken pas aangezien er nogal wat andere klachten zijn waar door heen gespit moet worden..

Gewenste Oplossing:

Accurate tijden zodat ik niet uren verspil aan wachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 januari 2018 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Brand,

Als eerste wil ik u mijn excuses aanbieden voor de late reactie. Zoals u al aangeeft waren er in december ontzettend veel klacht op deze website geplaatst en ik kom nu pas aan uw klacht toe.

Ik kan me voorstellen dat u het niet prettig vindt om lang op een pakket te wachten. Sorry voor het ongemak. Echter is het tijdvak een indicatie waar de bezorger vanwege bijzonder soms van af moet wijken. Hierbij kunt u denken aan verkeersomstandigheden, wijzigingen in de route van de bezorger en een toename of afname in de hoeveelheid pakketten die bezorgd moet worden.

De indicatie wordt gebaseerd op eerdere bezorgpogingen in uw buurt van de afgelopen weken. Omdat de bezorger eerder binnen dit tijdvak bij u in de buurt was, gaan we ervan uit dat dit nu weer zo zal zijn. Echter blijft het een indicatie waar de bezorger van af kan wijken. Ik kan om die reden geen klacht voor u indienen. Wij kunnen de bezorger ook niet volgen via GPS.

Ondanks dat ik uw klacht niet door kan geven, ga ik ervan uit dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door